Gymnastik hela dagen igår

Började med att jag jobbade i ekillahallen från 9-11 sen vid 11 fick jag ta ett 20min styrke pass med en annan grupp ,hehe mina styrke pass är inte enkla kan jag säga .t o m tränaren där va helt slut ^^

Men ialf ,blev hämtad direkt efter och åkte vidare till Sollentuna för att vara tränare där ,Började 12 och slutade 19 ,ni kan nog förstå att man var helt slut efter det . Speciellt när man fått höra flick konflikter tjat och massa annat från 9-13 åriga tjejer -.- men men dom är söta dom:)

Är helt slut i kroppen ,speciellt i axlar och rygg ,hur spänd som helst :(
Skönt o vara ledig imorn och på tisdag ,behöövs verkligen !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0