oj dålig uppdatering här ser jag !!

måste nog bättra mig på det, fast det roliga är att det inte har hänt så mkt den sista tiden !!
känns rätt skönt ändå, har ju så jävla mkt plugg nu förtiden så bästa å fxa det ,men man orkar ju inte . blir så jävla mycket plugg så man blir galen!! prov hit uppsatser dit .. fan va tror lärarna om oss egentligen, vi ska ju fan inte bli några jävla författare ...

Hade skrivning idag om engagemang ,gick väl bra orkade inte anstränga mig så mycket men men det va ju direkt inget nationellt prov om man säger så!!

fyfan nu kanske det blev lite mycket text men eftersom jag inte har skrivit på länge så får ni ju acceptera det !!

Min käre fruga fylller år idag ,Grattis till dig bruden nu äre bara 1 år kvar sen ska vi ut å röjja !!

har fucking 5h rast idag ,helt sjukt.
men nej nu äre slut påbloggandet nu !!

seeyaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0