Vet fan inte vad jag ska göra ..

Egentligen borde jag vara glad över allt bra
jag gör men när tankarna går kring allt som hänt så kommer bara tårarna fram ..
jag va din lilla flicka förut ,
du fanns alltid där och gjorde mig glad
jag ville alltid vara hos dig ,
men nu ?
nej du har inte hört av dig i snart 1 månad.  du hör aldrig av dig längre ..
finns väl inte i din värld längre ,är väl bortglömd helt enkelt.
saknar dig men samtidigt hatar jag dig för det du gjorde .. hur fan kan du? du väljer henne före mig ??
Vafaaaaaaaaan blir så jävla sur ...

Kommentarer
Alexander skrev:

Im here to help you!<3

2010-05-31 @ 23:22:51
stephanie skrev:

tack alex ,behöver dig verkligen<3

2010-05-31 @ 23:58:08
URL: http://aabstrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0