halloj!

Sitter här i min ensamhet och sjunger för mig själv.

Idag drog jag till stinsen med Elin ,blev ett äventyr att komma dit ^^
Vi tog fel buss ifall man säger så .. fyfan va sur jag blev på mig själv då
men allt löste sig till slut ,tack och lov .
Väl framme så trallade vi runt där och kollade på lite kläder och skor ,
kläder köpte jag ju aldrig eftersom jag inte va så sugen på att köpa det ,men skor blev det !
hela 3 par skor :)
jag själv tycker dom är as snygga !
klack skorna speciellt
Jag är så jävla galen i skor ,vet inte hur många par jag har ^^
men vilken tjej gillar inte skor??
Köpte lite smått och gått med ,som smycken nagellack osv! det behövs ju alltid :)
pussar från Steph

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0