galen helg !

Tjaa !
helgen har vart hur galen som helst ! allt måste göras om :)
Började med avslutning på fredagen, fick våra härliga betyg och en rolig sång av Philip och Axel (låten va om alla programmen på skolan) as grym kan se ifall jag hittar en länk ,lägger in den här då ^^
Efter det så stannade man kvar i skolan ,pratade med folk ..
drog vidare till centrum ,fixade pengar och dricka!
Hos jonna blev det käk och film mys ,senare kom det fler folk.
Allt blev bara roligare och roligare ! folket öste in ..
Lördags blev det grillfest hos Ewe ,så mysigt vare!
allt detta måste gööras om som jag skrev där uppe :)
krångligt inlägg det blev ,hoppas man kan läsa det ialf (a)
Nej ska sluta babbla nu ! men Helgen har vart kanon!!!! :)
pussar från mig ! bilder kommer snart ..
kärlek till er från mig <33
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0