SÖNDAG 4 JULI

Lägger in ett inlägg nu eftersom jag inte gjort det på 3 veckor ^^

13/5-24/5 var jag i västerås hos min älskade pojkvän ,
men redan den 15/5 så åkte vi till gbg och hälsade på hans moster och hennes kille.Vi va där i 4 dagar sen blev det tillbaka till västerås .. alltid lika mysigt hos honom.
25/5- 4/6 var jag och älsklingen i borlänge med min mor och lillebror , hälsade på mammas kille där!
solat, badat ,fiskat ,stått utanför peace & love och lyssnat på massa musik ,och haft mkt skojj.. ätit så mkt att magen har växt lite!
imorn åker jag till borlänge igen men utan min älskade pojkvän så blir inte lika roligt. Förhoppningsvis åker jag till honom på lördag . Vi firar 3 månader då :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0