So fine!

Vaknade precis av att min bror dunka på hög musik inne på hans rum -.- ,men men igår kväll somnade jag runt halv 5 eftersom jag gick in till bror och kollade på Good luck Chuck med honom , filmen va faktiskt bra och rolig ^^skrattade ganska ofta ,men det är ju jag det !

Personer som bråkar med mig om patetiska grejer ,skrattar jag bara åt !
speciellt det som hände igår ,seriöst väx upp. Bråka om såånt är bara för larvigt!


Får se vad som händer idag, ska ialf till centrum med bror och mamma för att äta senare :)
Men nu ska jag väl fixa mig lite , skriver mer senare !
pussar från S

Kommentarer
Zoofie skrev:

Vilken härlig blogg och snygg design :) gjort den själv?

2010-07-26 @ 14:45:12
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0