filmtime !! sånt gillar vi

Har precis kollat på drumline med Nick cannon i huvudrollen!
Tycker filmen är värd att se ifall man gillar musik !

Sitter nu med min bror och hans kompis och kollar på något skit program ,menmen det funkar ialf ..
Får väl se när man lägger sig ,somnade ju vid halv 5 igår ^^

Hoppas man träffar Ewe imorn ,saknar ju henne så jävla mkt :(



Mitt hjärta slår för en kille ,och det slår bara för dig Philip ..
Jag älskar dig verkligen, vill bara ha dig här hos mig just nu !
Förlåt att jag tjatar(a) men i din närhet så är jag alltid lycklig , vi bråkar
men löser det ändå rätt snabbt .. Jag hjärta dig ,så är det bara <33




Och till sist, ni patetiska människor som tror att ni är något !
Ni är bara skojjare ! väx upp och sluta tjaffsa om onödiga jävla grejer..


Nej nu ska jag fortsätta vara social med bror min och hans kompis !

Sov så gott ni som ska sova !!^^

Pussar från er S

Kommentarer
Anonym skrev:

Mitt hjärta slår bara för dig med och du får komma hit nästa vecka bby<3

2010-07-27 @ 02:47:16
stephanie skrev:

söt du är bby <3

2010-07-27 @ 02:49:06
URL: http://aabstrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0