"Annie hall"

Sry glömde skriva igår kväll ,kom hem rätt sent och hade inte någon ork med att skriva här !
Somnade runt halv 3 ,kunde inte sova låg och tänkte på en massa grejer hela tiden ..

Idag hoppas jag på att det blir fest ,för det blev det ju inte igår ! men får väl se vad som händer .
Nu vill jag bara att det blir söndag så sötnosen ewe kan komma hem ! ,har inte träffat henne på år och dar känns det som, vi ska hitta på massa skojj när hon kommer hem :)
Blev så sugen att ha ett eget litet barn när jag gick runt med denna söta ungen! folk stirrade på mig och trodde det va mitt men det va det ju inte^^. Man önskade ju att man kunde ha ett barn nu ,men är ju som sagt för ung ,får vänta några år till :) vill ju som sagt fixa klart skolan först ! men man kan ju fortfarande drömma ...
pussar från S

Kommentarer
Julia skrev:

HejHej=) vilken gullig blogg :) puss<3

2010-07-23 @ 18:33:50
URL: http://juuliarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0