2h´s sömn !

Vaknade 4 imorse och somna 2, shiit !!
Men va hur pigg som helst när morsan väckte mig ,slängde på mig kläder och fixade facet utan några problem.Men när man väl satt på tåget mot Sollentuna så blinkade man till lite ^^
Efter jobbet drog vi till sollentuna Centrum kollade runt lite men va inte så sugen på att fynda , det enda man köpte var en vit nagelpenna som suuuger ska köpa en annan nästa gång , sjukt besviken..
Har sovit 3h nu ,skönt men vill sova mer men då kommer det blir en sen natt igen och det pallar jag fan inte med. Känner mig nästan sjuk ,vill inte bli det nu ! Snälla solen kom tillbaka nu...
blir nog bara det här inlägget idag ,får se om jag har ork i kroppen för att skriva ett till sen !!
Hoppas ni haft en trevlig dag ialf :)
Pussar från S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0