Knas dag

Dagen började men att jag försov mig och kom sent till skolan ,men det gjorde ändå ingenting eftersom min lärare inte va där så det va bara skriva under sitt namn så fick man närvaro. Nice ändå en tråkig lektion på 2h .
Engelskan va tråkig och även livsmedelkunskapen fick reda på mitt prov ,lite besviken men men funka ialf .
Slutade typ 20 över 12 as nice ,käkade lunch och sen drog ja hem .

Tog en liten powernap och sen vare dags o dra till jobbet .. va inte direkt taggad men timmarna gick så fort , lite rolig för det kom fram en 7årig flicka från mina gymnaster och frågade va sex va ,blev hur chockad som helst . men så klart svarade jag bara att det va en siffra för det tänker jag ju inte ta med henne .

Enna min fruga har ju fixat designen as nice tycker jag ialf (y) nu blire väl film eller tidig sömn . En kopp te innan först känner att jag behöver det ..

Vill ha sommar nu

/S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0