Helt ointressant

Länge sen man skrev i bloggen. Har inte orkar för det har vart rätt så mycket i skolan. Just nu sitter jag iaf och kollar på The X-Effect och det är ganska intressant. Jag skulle nog vilja testa min kille sådär.

Helgen har inte vart den bästa men jag har vart med om värre. Fredagen var inte stort sett inte så lyckad, lördagen var verkligen inte lyckad, bara resten av söndagen som återstår och se om det händer ngt kul. Min mobil har ju går sönder typ, den dampar totalt och jag har haft en liten reserv som varken hade svenska elr T9, så jag fick Stephs gamla och den funkar utmärkt förutom att man inte kan lyssna på musik elr knappt ladda mobilen men jag överlever. Men nu ska jag sluta skriva för det här börjar bli väldigt ointressant. Längtar till sommaren, och en rikrigt skön och efterlängtad semester.

Kommentarer
stephanie skrev:

höhöh du kan ju få låna min ipod om du vill frugan !

2010-01-17 @ 16:35:38
URL: http://aabstrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0