Fredagsmys !

Började med tråkig skola ,orkar inte ens snacka om den ...
Efter skolan drog jag hem och packade och sen hämta mammas kille mig ,vi drog och käka på kina restaurangen direkt efter så fick jag skjuts till Ekilla för att öppna redskapsrummet ,min tränare hade inga nycklar ,hehe .skulle egentligen inte träna men men det gjorde jag ändå även fast jag inte borde ..

När jag va hemma så tog jag det lugnt sen blev det film mys med ett trevligt sällskap, somnade vid halv 4 .
Gick upp 8 imorse och pallrade mig till ekilla för att vara tränare , lite jobbiga tjejer som inte lyssna men det fixade man efter ..

ikväll ska kanske felicia sova här, blir väll massa filmer och skitsnack .Får väl se om man får mer besök med !

puss och hare gött!

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0