Fell bby sov hos mig!

Halloj ,ligger fortfarande i sängen och är med fell bby . Är typ helt död ,har as ont i ryggen och ska nog snart käka lite eftersom min mage ropar efter mat med allt kurrande .. Senare blir det bara att ta det lugnt packa lite och kanske lämna alla grejer hos pappsen och sen åka tillbaka hit , för att Mr X kommer hit och ska kolla film med moi ..

Igår så chillade vi mest ,drog ut en stund för att köpa cola men det blev också att träffa fells kille och hans kompisar , kallt som fan vare !!  Ingen visste vart vi skulle och ingen ville släppa in så jag och felle drog till mig , hände lite grejer som förstörde all stämning ,men fell finns alltid vid din sida och det har jag lovat dig !

Vi skulle kollat film men jag somnade, höhö men men va skit trött eftersom jag bara sov 4h i förrigår.
Skola imorn -.- men skönt att man får sovmorgon ialf ,men slutar 5 dryyyyyyyyyyyygt

nej nu blir det bara massa strunt prat ,puss på er



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0