söndag ,dagen då man får vila ut !

Haloj ,inte skrivit på länge men det beror ju på praktiken , har ingen ork o skriva som sagt så får skriva på söndagar istället för det är dom dagarna jag får vila ut som mest ..  orkar ju inte göra nått efter praktiken ,för antingen så jobbar jag eller så sk man på möten osv .
idag har jag bara sovit kände att jag behövde det , är hos mor min med , igår va jag i lidingö eftersom mina gymnaster hade tävling , dom fick 2 brons as stolt över dom :)
även vi ledare fick medaljer men vi va nöjda med 1 ialf !
nästa vecka äre alla hjärtans dag undra va man ska göra då , blir väl att bara ta det lugnt ,bäst så !
på nått sätt så saknar jag skolan ,att få träffa alla kompisar igen skulle va skit skönt . saknar ju inte direkt plugget ,höhö vem fan skulle göra det liksom? 
tycker att 3 veckor skulle va bättre än 5 , men det är ändå skönt att man får lov direkt efter praktiken !
känner att jag skriver massa onödigt skit , imorn blire att gå upp halv 6 igen -.- hoppas jag inte försover mig ^^
 
puss/ ssteph

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0