Livet går vidare

So if you're too school for cool
And you're treated like a fool
You can choose to let it go
We can always, we can always
Party on our own

So if you're too school for cool

And you're treated like a fool

You can choose to let it go

We can always, we can always

Party on our own


Livet går vidare, no matter what right?


Nu har jag fått den stora äran att gäst blogga här i den söta lilla bloggen som ägs av en söt liten tjej :) och jag har suttit och funderat på vad jag egentligen ska skriva? när man skriver i sin egna blogg är det jätte lätt men när man väl ska skriva i andras så fastnar man i klister med fingrarna och har 0 koll på upp eller ner :s

jag ska ge de ett försök att få till de bra ;)

life sucks ibland eller hur? aa jag vet att ni alla känner så ibland, och nej jag tror inte på er om ni säger att ni har ett perfekt liv och aldrig har något fel.. jag snarare skrattar åt er! men sak samma,

jag vet att Stephanie har haft en super bra morgon med roligt plugg och snälla kompisar, men de värsta är att hon är lite mobbad (a) nej asså ärligt, hon är lite udda, men bara LIIITE .. eftersom ni inte vet vem jag är så kan ni inte göra ngt åt det ;) haha!!! men hon är också VÄRLDENS SNÄLLASTE OCH SÖTASTE TJEJ, de kan jag lova er! underbarare tjejfinns nog inte :)

Så nu ska jag fortsätta mysa med henne, och då har jag inte tid att sitta och skriva massa skit till er faktiskt, sorry men de är jätte sant :D hoppas ni alla får en skit kulig dag och en jävligt bra helg med mamma mys och dricka! Glöm nu inte att kolla på Idol finalen!! ta fram chipsen och julmusen och sjung me!

Pussar o kramar / nobody<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0