fyfan va seg jag känner mig..

Fick denna underbara låt av min egna Roooger(Annika) ,bruden du är älskad!!! <3

Gympa avslutningen igår ,fyfan visste inte vart jag skulle ta vägen i början men tur att brudarna Carro & Johanna va där annars skulle jag blivit galen. Går inte in på detaljer om vad som hände men kan säga att det blev totalt kaos ,men sen lugnade allt ner sig.
Blev en massa fika å gott skratt vid slutet ,det va bra !!
Just nu ligger jag å drar mig är så jävla seg, och är barnvakt också men lillebror är så stor så han klarar sig själv :)
Imorgon ska jag och Johanna på möte i sigtuna hos Kirsi, vi ska prata om gymnastik gruppen osv..
Känner att jag verkligen behöver detta möte, blir tokig snart annars.

Kommentarer
carro skrev:

hur gick mötet?

2010-12-20 @ 06:27:43
URL: http://qwinnah.blogg.se/
Anonym skrev:

Oseriös!!!

2010-12-20 @ 14:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0