Usch va tiden har gått fort!!

Ja som rubriken säger ,snart börjar fan skolan igen ..shiit vill inte ,vill ha mer sommarlov!!

Vaknade imorse av att Philips mor knackade på dörren och frågade ifall vi skulle med till Mariefred och det gjorde vi ,eftersom vi ändå inte skulle göra något annars förutom att sova .. Så vi åkte dit ,åt glass och gick runt lite. Rätt mysigt men det tyckte ju inte pojken min ^^


När vi kom tillbaka så drog vi typ efter en halvtimme igen ,min älskade pojkvän ville spela golf med sin bror så vi drog så dom fick spela lite .Självklart blir min prins sur när det inte går som det ska ,så i en halvtimme och lite mer fick jag och Henrik(hans bror) stå ut med att höra massa negativa grejer hela tiden ,rätt jobbigt faktiskt ,men men till slut så slutade han ..

När spelet va slut åkte vi tillbaka och käkade , jag va helt slut i kroppen . Stod ju i värmen hur länge som helst utan vatten ,så hade as ont i huvudet. Har sovit lite med så inatt blir det mycket filmer ^^


Min älskade pojkvän som jag älskar så mycket :) hihi<333

Pussar från S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0