uppdatering!



Igår : Jag och min älskade pojkvän hade det rätt tråkigt i början ,sen gick vi en promenad (min idé) Philip hatar ju att gå promenader han ,men han gick med mig iallafall :) Det började roligt ialf ,han larvade sig så folk som gick förbi började skratta ,men sen efter så blev han lite små sur ,och på andra bilden är det då han är sur ... Han spelar och går samtidigt undra hur det går ihop ^^ Men allt löste sig till slut ..

Senare på kvällen blev det en lite film stund för mig ,kollade klart på Dance flick .
Det är en parodi av massa olika filmer ,riktigt kul!
Efter blev det en liten bit av Coach Carter är inte klar än blir nog och kolla slutet ikväll får se .



Idag : Va sjukt varmt idag ,så jag och min underbaraste pojkvän satt ute och solade med skön musik .MYS!!
Sen blev det att gå ut med hundarna , fick min pojk att gå lite längre med dom än vad han brukar^^ . Efter det så åt vi lite och kollade på TV, när hans föräldrar kom hem så beställde vi mat och åt ,as gott .. själv tog man kycklingspett med jordnötssås ,mumma!!!


Nu ikväll blir det filmmys med älsklingen min, skriver mer imorgon om det inte blir för mycket händelser ...

Pussar från S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0