4 månader med bby <3

Glömde skriva igår ,sorry!

Men ialf igår så gjorde vi inte så mycket ,kollade filmer umgicks med hans familj ,sen gjorde jag och min älskling en kesokaka ,han älskar det!! :)

Delar med mig av receptet

  • Portioner: 4
  • Ingredienser

    • 500g keso
    • 3/4 dl sötmandel
    • 4 ägg
    • 1/2 dl socker
    • 3/4 dl vetemjöl
    • 3 dl mjölk

    Gör så här

    Skålla och finhacka mandeln.
    Vispa ägg och socker.
    Rör ner keso, mjöl, mjölk och mandel i äggvispet.
    Häll smeten i smorda formar. Grädda i 200 grader i 40 - 50 min.
    Servera med bär eller sylt.




    Hahaha garvar bara åt det



    Senare ikväll drar jag och Philip och kollar på Bio (Eclipse)
    Vi firar ju 4 månader idag ^^
    Älskar dig bby <333


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0