Myshelg kommer det att bli!

Nu har jag städat klart ,och tagit en skön dusch så känner mig fräsh nu !
Ska bara ta det lugnt resten av dagen tills jag och Jonna drar till flygplatsen och möter upp Philip , saknat han sjukt mkt , undra ifall han är brun nu eftersom han har vart i spanien får väl se :)

han kommer vid 11 på kvällen ,rätt sent men vi drar till jonna direkt o snackar massa skit och sover sen ..
Imorgon blir det att dra först till Ekilla efter som jag måste lämna lite papper och sånt ,sen blir det stan och kolla runt lite.. jag måste hitta ett par serverings skor !!
ett måste alltså annars blir min lärare galen på mig^^

Nu ska jag fortsätta med det jag gjorde innan ,hare bra ..
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0