Måndag 12/4

Hejsan !

skolan idag vart rätt chill ,gjorde fan knappt något så oseriösa lektioner idag as nice, för då chillar man bara !!
Jag ,Emma och Vonca snacka en massa skojj på lektionerna ,sen efter ett tag så drog man hem..
Pratade med älsklingen i telefon tills jag somnade

drömde en hemsk dröm som jag inte ens kommer ta upp här ,bara jag och älsklingen som vet om det !
Är så jävla glad att han finns vid min sida hela tiden, han är världens underbaraste kille <3

Nu tycker jag att Ena ska börja skriva här, bara jag som gör det nu förtiden.. så kom igen nu bruden !


Kommentarer
eeee skrev:

who is din pojkvän " :)

2010-04-12 @ 22:38:42
URL: http://wetzig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0