Usch för vädret, kallt som s*tan

Igår så var det kul i skolan, konstigt nog så var jag ganska glad. Dagen gick rätt så snabbt och när jag hade slutat så träffade jag på Linnea och Sebb i Ljusgården och dom ville att jag skulle chilla med dom så jag satt där i en timme. Passade på att vänta på Stephanie. Sen så drog vi till idrotten och så fick vi tydligen "inte" vara där inne så jag och Sebb drog till am.fotbolllsplan och gled runt där för att Linnea skulle dra. Sen när Stephanie hade slutat så kom hon till oss och så drog vi till henne. Efter ett tag så ringde mamma och jag gick och mötte henne i centrum, skulle nämligen hjälpa henne att hitta en present till sin kompis för hon fyller år och mamma ska tydligen på middag hos henne. Så vi hittade något fint och jag hjälpte henne att bära hemma maten och allt, dock så träffade jag Cecilia inne på Carmen. Hemma så käkade jag, diskade ALLT *duktig* och sen så drog jag och mötte Stephanie. Vi vandrade rutn lite och jag fattar inte varför jag blir så hyper ibland, haha.

Nu har jag i alla fall duschat och klätt på mig något lite fint, snart ska jag även platta håret och sminka mig och sen antagligen möta Stephanie och senare Isabell förhoppningsvis. Men det är ju också massa prov på g i skolan så det är jag lite orolig för.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0