The haters are your biggest fans

Shit asså, 3 prov på 2 dagar helt sjukt. Orkar inte. Fick mvg på mitt engelska prov idag. 2p från full pott i alla fall. Ett till prov väntar på fredag och det ser jag inte fram emot precis och då ska jag typ ha läst ut min bok också. Önska mig lycka till. Stephanie hade bara en lektion idag så hon va med på min näst sista som visade sig vara den sista i alla fall. Så jag fick sluta tidigare i allafall. Även fast lektionen bara varade i 5 minuter typ så gills det som lektion. Jajje bullar.

Nu sitter jag här och njuter av musiken cok tänker igenom saker. Jag hatar dig. Hatar. Du förstörde mitt liv och låtsas som inget. Du förtjänar att känna smärtan och det hoppas jag att du gör nån gång för jag orkar snart inte mer..
- Talk is cheap.


Kärlek börjar med bråk? Faller jag för dig? Främling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0