Stockholm, long time no see

Tjo bräääää, BU! Alla helgons dag idag ju, själv har man vart i stan med Jenny idag. Länge sen man träffade Blondie ju och länge sen man va i Stockholm, alltid kul att umgås med henne. Vi gick runt lite, fick med mig lite grejer hem. Lite sorgligt att man inte gör något kul idag eller den här veckan alls. Alla ska ju typ åka och tända ljus, själv kan man inte det.. Och tanken av att festa dyker inte ens upp i hjärnan. Nu ska jag väl bänka mig framför tv:n och kolla på någon bra rysare för jag är sjukt trött. Orkar inte göra något mer idag.





Tanken av att aldrig mer få träffa dig, prata med dig, krama dig och allt annat som finns, gör ont. Det är nu när jag har blivit äldre och mognat som jag börjar förstå vad saknad är för något. I nästan tolv år har jag vandrat på denna jord utan dig vid min sida, aldrig vetat hur det känns att ha någon som dig. Försökt fylla tomrummen med skratt och falsk vänskap. Efter det här så gör vänners svek ännu ondare än vad det gjort innan, jag blir bara svagare innombords men ingen ser det. Jag önskar att du kunde vara här hos mig just nu, det skulle göra allt så mycket lättare. Jag fäller tårar varje gång jag tänker på dig och önskar att jag kunde minnas mer av dig men det går inte.
Vila i frid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0