Prov, prov, prov..

Massaprov på G faktist. Igår hade jag ett prov och det gick ju rätt så okej. Imorgon ska jag ha engelskaprov och på måndag ett till prov och så tre till prov den veckan typ. Inte kul. Precis när man tror att man är klar med allt pluggande så dyker det upp flera prov från ingenstans. Blir så irriterad. Sitter här och pluggar lite, ska försöka få in allting i hjärnan och det ska dessutom stanna där. Men imorgon är det i alla fall fredag, jag ska antagligen vara med Dani som det är planerat nu. Pga allt plugg så har jag inte tid att fixa någon design, Stephanie! Nöff nöff :)

Efter allt. Rör mig inte, hälsa inte, snacka inte med mig, skriv inte till mig och kolla inte ens åt mitt håll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0