Now i´m that bitch

Tagit det lugnt hela dagen , GÖTTANS !
lyssnat på musik ,glott tv och haft än massa mys . låter trevligt va ?
blir väll att fortsätta så hela kvällen eftersom jag är så seeg som jag är (a)


morgon dagens planer :

  • Äta ordentligt (har inte gjort det dom senaste dagarna ) *fy på mig*
  • Försöka träffa någon
  • chilla som f**n
  • Sen blire jobb 17:00- 19:00
  • Glo TV vid 19:30 (eftersom DKR ska vara med) *ett måste !*

DkR är ju med på TV imorn Svt 2 så ni får fan kolla då!
kommer ju dra från jobbet en halv timme tidigare eftersom jag inte vill missa det.

USCH USCH snart är ju lovet sluut , fyfan redan !
känns som vi precis fick det , F**K aja bara att jobba på .
Måste hinna göra uppsatsen tills nästa torsdag annars är jag ju dödens typ .





Pussar / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0