Nej för snö

Tja tja, skojaaa *haha* (Stephanie fattar)
Nu sitter jag här och lyssnar på musik och gör inget speciellt, igår satt jag ingenting vid datan, förutom i skolan då. Nu har jag i alla fall pluggat lite till provet imorgon, vi har typ tusen andra prov till men det håller jag ingen koll på så det blir mycket stress. Idag hade jag rätt så mycket ont i hela kroppen, och typ nackspärr, gjorde ont som f*n, fick lite massage av Seb, mådde lite bättre efter det i alla fall.
Och juste, det snöade ju förf*an imorse! Jag vaknade halv 5 och kollade ut genom fönstret och ser att det snöar, snacka om vilken chock jag fick. Fyfyfy, det vädret får 0 av 5 toasts. Det var iskallt och inge' kul och gå ute, när jag skulle hem så började det regna, superkul. -.- Blev bara med och mer irriterad under dagen, men nu är har jag lugnat ner mig. Såg även Stephanie i kökskläder eller vad man ska kalla det, haha sexigt Stephanie! Haha.
Imorgon har jag sovmorgon för att läraren ställde in fösta lektionen och det ska bli skönt.
Jag måste även köpa nya vinterskor, underkläder och en liten kalender till skolan så att jag kan håla reda på alla läxor och prov, måste ju skriva klart min debattartikel -.- usch. Sånt är inget för mig, men nu ska jag chilla här ett tah och sen bär det av till soffan och kolla på Desperate Housewives. Puss nerds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0