Länge sen man skrev

Tja tja bloggen. Nu är jag lite trött för alla väckte mig imorse men men. Jag har i alla fall börjat fixa bloggen lite. Nu när det är lov. Så skänt me dlov också, plus så fyller jag år på onsdag och tisdag blir det antagligen shoppa med mamma.

I fredags så hade jag ett matteprov och jag svarade på alla frågor, hoppas att jag får ett bra resultat.
Igår så städade jag lite för mamma var på jobbet hela dagen, senare mot kvälen så va jag med Stephanie, brände mig dessutom med hennes plattång. Var tvungen att platta håret eftersom det hade regnat lite när vi var ute så det blev lite lockigt, och usch det gillar vi inte!

Idag så ska jag chilla hemma lite, försöka göra lite läxor som jag har så jag kan njuta av resten av lovet, sen ikväll så ska jag antagligen vara med Steff.

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0