hatar skolan!

imorse vaknade jag med ett leénde på läpparna, världens underbaraste ringde och väckte mig .
Jag brukar hata när folk ringer och väcker mig men när det är han så blir jag bara glad ..

Seriöst hatar skolan ,blir bara irriterad när jag är där!
men som tur är så har man ju kompisar som gör den bättre , Emma och jag hade as kul på engelska lektionen satt och skulle skriva ett tal till hennes mamma. Typ satt och överdrev som fan..
Seb massera min onda rygg ,gjorde svin ont men det va skönt också , resten av lektionerna va fan pain in the ass . Maggan min jävla skägglärare är välrdens jobbigaste ,får så ont i huvudet av hennes äckliga jävla röst :S

Pallar fan inte skolan imorgon ,men fan måste gå -.- .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0