Härlig dag

"Cha Cha!" Nu sitter jag här hos Stephanie och kollar på Körslaget, hahaha. Hon är i alla fall och käkar. Idag var typ veckans skönaste dag, jag vaknade vid elva, åt frukost, fixade mig och så åkte till Uppsala, shoppade massa kläder där. En stor del på Gina och så jag blev ganska nöjd. Hittade inga bra skor men det lär jag göra snart. När jag kom hem så käkade jag mumsig "thai mat" eller vad man ska kalla det. Sedan fixade jag mig, packade lite kläder och drog och mötte Stephanie. Vi gick mot Valsta, köpte en cola, hade inte så mycket cash på mig så. Sen har vi bara suttit och tagit det lüüügnt, vet inte vad vi ska göra nu men jag ska kolla på tv nu och vänta på att galna apan från Norrland ska äta klart. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0