Har tråkigt då blir det sånt här skit

Orkar inte skriva så mkt , är typ as seg ..
ligger fortfarande kvar i sängen har inte ätit nått än , men men .
Har inte planerat något för idag ,så antingen händer det nått eller så blir det att plugga -.-





ALLA SOM HAR MOBIL MÅSTE GÖRA DETTA!
Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast? - kille
Vad står det i ditt nionde sms? - Jag är orolig
Vem ringde dig senast? - pappa
Vad har du för bakgrundsbild på din mobil? - en bild på mig
 Vilket språk är din mobil på? - svenska ?
Vad heter din ringsignal? - Until we bleed  
Hur många sms har du i din inkorg? - 463 typ
vad står det i ditt översta skickade sms ? - okej samma <3
Vad står det i ditt tredje sms i inkorgen ? - inte så mycket ska väl sova snart :) sj? <3
Hur många sms har du i kategorin "skickat"? - 24 raderar hela tiden  
Vem är din 13:e kontakt? - Benjamin<3
är den 20:de kontakt en av dina bästa vänner? - nej, hehe. 
Gillar du nr 5? -  Alexandra ,jarrå:)
Har du varit i hop med nr 1? - nej det har jag verkligen nte
Vad har din mobil för färg? - blå svart
var detta testet ett av de roligaste? - nej ,hade tråkigt drf gjorde jag den :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0