Godmorgon

Godmorgon alla läsare, vaknade för ett tag sen. Mamma drog till jobbet och jag sitter här och segar. Egentligen ska jag städa lite så mor blir glad och ikväll beger man sig ut för att vara med födelsedagsbarnet Daniel. GRATTIS!
Just nu ser jag förfärlig ut men det fixar vi sen, det var nog allt för idag. Har saknat kusin rejält nu, fast det är ett tag kvar innan vi träffas igen. Och på jullovet så hoppas man på en resa till Tyskland, ska önska mig det i julklapp, helst ensam och inte med min väldigt jobbiga och abnormt irriterande syster. Har aldrig flugit helt själv precis så vi får se om det blir något av den där resan. Man kan ju alltid hoppas även fast hoppet överger en.
Vill också säga att en ny header är på g, vänta bara till jag fått kläm på det här med Ps så ska nog allt ordna sig.


We were always meant to say goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0