faan orkar inte !

Just nu ligger jag i min säng ,messar och lyssnar på musik . Fan ingen rolig vaken och alla andra krökar ju typ..
Men men ska väll försöka sova efter det här inlägget , imorn tänkte jag åka till ekilla för att kolla på mitt  "gamla" lag ,dom ska träna och jag har ju inget för mig imorgon och alla är ju upptagna så jag drar dit och tar lite kort !
Måste ju börja använda min älskade kamera ,så den inte står här hemma och ruttnar ..
Sen får jag förmodligen min dubbelsäng imorn *yeaah* , skönt att få slippa denna !

Idag har mitt humör vart upp och ner faktiskt ,började med en hur bra dag som helst med familjen ,tills senare efter jobbet då allt bara va irriterande . Speciellt på en person (nämner inga namn)..

Danne(DkR) min älskade skånska rappare va ju med på TV idag , fyfaan va du ska vara snygg pojke .. haha I´m just telling the truth everybody , för han är verkligen snygg !


DkR (randig tröja) och Hjären (röd tröja)

nästa vecka som är alltså den 6 november , så kommer fortsättningen!
så alla ska kolla !



pussar från mig

Kommentarer
DkRmusik skrev:

skit pinsamt va de XD

2009-11-01 @ 20:53:39
URL: http://dkrmusik.blogg.se/
My skrev:

dom e skit fina.... kommer nästa del den 6 nov ? :)

2009-11-01 @ 21:24:23
URL: http://mylinne.blogg.se/
Stephanie skrev:

Men Danne du fixade det ju bra , om jag va du skulle jag döö :O haha :)



My jag håller med dig ! japp det gör den :D

2009-11-01 @ 22:49:42
URL: http://aabstrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0