Dagens allt

Dagens humör: sur som s*tan
Dagens borde: göra nånting här hemma
Dagens frisyr: borde inte ses av allmänheten, usch
Dagens vill ha klädplagg: underkläder, kommer inte på något annat
Dagens planer: sitta hemma och kola på film
Dagens längtan: lördag - söndag
Dagens fundering: va fan gör jag hemma?
Dagens beroende: inget (?)
Dagens tråkigaste: hela dagen
Dagens personer: Stephanie the määään
Dagens tidning: Sigtunabygden(?)
Dagens låt: Beyonce - Radio

Igår kväll hade jag en abnorm huvudvärk som vägrade ge sig, så jag låg hela kvällen på min födelsedag och kollade på tv medans det bultade i mitt huvud. Inte kul. Idag har jag inte gjort så värsta mycket och har inte planerat något förutom att kanske kolla på någon film. Har inte sett klart filmen som jag började kolla på för några veckor sen. Imorgon fyller Dani år, grattis i förskott till honom. Det avr nog allt, jag har kommit fram till att BDB kan vara rätt så kul. Peace

Kommentarer
sandra skrev:

du har inte alls skrivit till mig på bdb :) <3

2009-10-29 @ 17:44:43
URL: http://aaction.blogg.se/
Elin skrev:

Skriv vem det är utav er det är som skriver inläggen. Blir enklare att fatta då ;)

2009-10-29 @ 21:35:15
URL: http://elinonly.blogg.se/
Anonym skrev:

Kolla kategorierna ;)

2009-10-29 @ 21:54:42
URL: http://aabstrakt.blogg.se/
Saouk skrev:

Tack så mycket ena :) <3

2009-10-30 @ 00:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0