You took my forever away

Igår så slutade jag  12:30, begav mig hemåt och satt med mamma ett bra tag. Plockade undan massa grejer i rummet och sen gjorde jag inte så mycket mer. Vid fem så mötte jag upp Matildodildo och Jim, vi åkte till station och därifrån så hoppade vi på tåget mot Södertälje centrum. Jim hoppade av i Väsby och jag och Dildo fortsatte mot Sollentuna. När vi väl va i Sollentuna så hoppade vi på bussen som vi skulle ta, jag vet inte vad det var som gick fel men när bussen svänger så ser jag en skylt som det står RINKEBY på. Jag fick ju inte lite panik, vi vände tillbaka och hoppade av vid Kista i stället, for the record så hatar vi SL. Usch! Matilda köpte en t-shirt tror jag och jag köpte ett par jättesöta klackskor. Har inte bild på dom nu men jag lägger upp en när jag har en, för vissa läsare önskade sig mer bilder. Och det ska vi försöka fixa. Vi kom hem säkert i alla fall, och så har vi ändrat schemat i skolan så att vi slutar en timme tidigare varje tisdag. Allt är chill ju förutom torsdagar och fredagar.



Kommentarer
Dildo. skrev:

Matilda Söderlund likes this. (Y)

Panik är kul. Eller något sånt. <3

2009-11-24 @ 16:08:27
URL: http://noobilishes.blogg.se/
e skrev:

haha aa "elr ngt sånt" <3

2009-11-25 @ 15:56:00
URL: http://aabstrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0