unwritten

min dag började med att jag vaknade halv 8 ,fixade mig snabbt åt frukost och sedan begav mig till ekilla hallen , jag GICK till hallen från min pappa , sjukt långt och jobbigt att gå med en tung väska ..
Jobbet va rätt så drygt , 2 tränare med 14 gymnaster, inte så lyckat alltså. Speciellt inte för gymnasterna som vill träna ordentligt men bara får stå ut med tråkiga grejer som upprepar hela tiden, men men jag och felle gjorde det bästa av situationen iallafall. 
Va med o tränade lite med Felle , Elin och Frida ..
mest bara på skojj men rätt skönt ändå , sen drog jag vidare hem .
blir att sova tidigt ikväll eftersom mina söta trupp ska tävla i Järfälla imorn ,och jag åker självklart med för att stötta dom. Blir nog mycket bilder ..
nu blir det slapp och sen kanske träffa Ena .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0