This time baby I'll be bulletproof

Idag så var det lite bråttom till skolan och där var det j*vligt drygt för idag gick vi till 4. Men på Administrationen så fick jag en Gott & blandat påse av min lärare för att jag hade vunnit hennes lilla "tävling" angående bokföring och kassabok och sånt. Mamma vart i alla fall glad och då är jag nöjd, och jag höll nästan på och glömma dagens värsta händelse. Muntlig redovisningen på näthandeln. Vi hade typ inte tränat något och man fick stå framför hela klassen utan papper och allt, Mattias bad mig stanna kvar efter lektionen för att han ville prata med mig och det var för att han ville säga att jag var duktig och sånt, att det gick skitbra. Jag höll inte riktigt med för jag hatar, verklgen hatar att stå framför klassen och prata, men vi har ju sagt att jag ska förbättra det där och jag har ju gjort alla muntliga redovisningar hittills ända sen samtalet. Så det har gått ganska bra ändå tycker jag.

Sitter här och smsar lite, är ganska glad att jag fortfarande håller kontakten med gamla vänner. Det är helt sjuk, men man ska ju träffa några nån gng snart, fatta vad jag längtar.

Senare blir det ishallen med Steffkorv och sen antagligen plugga lite inför provet i administration som är nästa vecka.



Mystery of love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0