otursdag & turdag !

Började med att jag kom till skolan, drog till första lektionen och så märkte jag att jag inte hade min mobil på mig ,så jag kollade mina fickor ,i jackan och skåpet och den va inte där, fick sån panik! sen drog jag till receptionen i skolan och frågade om dom hade fått in en mobil och japp det hade dom ,så fick beskriva hur den ser ut och det va den ,fyfan vilken lättnad jag kände då .. mina kompisar skratta bara åt mig ,höhö. Jaja matte provet gick väll som den gjorde ,gjorde klart den för snabbt och kollade inte ordentligt på den jag hade skrivit så ja ,blir väll inte så bra -.- aja orkar ändå inte bry mig ... Jag och Emma kollade på fotbollstunering när dom andra hade idrott ,fett kul vi hade ! på kvällen senare va jag med frugan ,höhö massa bus ! Nu blir det kladdkaka dags ! sen imorn jobb men ska bara kolla på eftersom jag inte kan passa pga min arm :( jaja pussar på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0