Old flame, new sparks

Måndagar är bland det värsta som finns, speciellt en måndag efter lovet. När man vänjer sig vid att få sova hur länge som helst till att få vakna tidigast 6 på morgonen. Usch usch usch! Men idag gick det bättre än förväntat i skolan och allt gick bra, fattade massor på administrationen som jag i vanliga fall inte skulle fatta. På datorkunskapen har vi äntligen börjat med Photoshop som Lasse för länge sedan sa att vi skulle börja med, det ska bli kul i alla fall. Fick tillbaka mitt matteprov idag också och jag fick VG, fick en chock. Morsan blev glad i alla fall och det duger för mig. När jag kom hem så pluggade jag lite svenska (duktig) och sen har jag inte gjort så mycket mer. Känner mig trött och sliten, somnade ju trots allt halv 3 inatt. För mycket tankar. Nu ska jag chilla lite här och sen bär det av till soffan.


Jag vill vara din.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0