Nothing can stay the same forever

I förrigår så var man ute med FredZ OG och sen hämtade vi Steff, jag och Steff drog till ishallen därefter och det va så jävla äckligt väder den dagen, regn och shit. Usch. Igår drog jag hem efter skolan och sen gick jag tillbaka till skolan och kollade på nån fotbollscup. Det var en snubbe som skadade sig och så kom ambulansen och allt. Idag har jag städat för mamma har vart på jobbet hela dagen men jag hoppas att hon blir glad iallafall. Har inga stora planer inför imorgon för att dagens planer sket sig lite. Men men. Kalas för mig nästa helg i alla fall.
Hittade en låt idag, som jag inte hade hört förut. Jag och min svennerapp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0