memories

Denna dagen började med att jag försov mig, fick fixa mig på 10 min (as stressigt),drog direkt till skolan efter. Första lektionen jag hade var livsmedelshantering ,så booring men jag och Jessica gjorde ju den rolig ändå. Med våra sjuka kommentarer osv .. Maggish dampa ju såklart på oss men liksom how cares .
Hade lunchrast efter käkade med brudsen sen vare bara att fixa klart det sista till uppsatsen som vi skulle redovisa, as stressigt fick typ panik.. Men redovisningen gick riktigt bra ändå, plus var as aktiv på lektionen .FÖRSTA gången fan .. haha .. våran engelska lektion va ju inställd så skönt , när vi hade slutat så mötte jag Ena så drog vi upp till Valsta och handla grejer till cheesecaken , den va fan good ellerhur Ena ?!

Pluggat lite hotellkunskap och livsmedelskunskap !
blir nog sleeptime snart ..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0