Long time no see

Länge sen man skrev i bloggen, sitter nu hos Stephanie och dricker te. Idag hade jag prov i fucking arbetsmiljö och säkerhet, va 100% säker på att jag skulle få IG men jag lyckade svara på alla frågor så jag är ganska stolt. Efter det hade vi mentorstid och då skulle Mattias babbla som s*tan, skitkul. Vi började tidigare så vi fick sluta tidigare och jag drog hem till Stephanie och snart ska jag tillbaka till skolan för att jag ska ha utvecklingssamtal och Stephanie ska till jobbet. Mattias är så jäkla läskig så hoppas han inte säger ngt så att morsan lackar ur. Lingonvärk som fan idag också, och har inte tagit några tabletter eller ngt, ska göra det direkt när jag kommer hem. Det var nog det för den här gången, vet inte om jag kmr ha mer tid att skriva så mkt nu framöver för att jag har sjukt många prov, redovisningar, inlämningar och läxor så vi får se om jag får tid över att skriva i den här bloggen. Vi ska väl åka snart så pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0