komiskdag!

Denna dagen började hur drygt som helst ,jag sov lite mer än vad jag skulle men fick skjuts till skolan, svenska lektionen var dryg skulle skriva någon jävla sammanfattning om svenska språket självklart skrev jag inget ,skulle ta hem uppgiften men (glömde boken i skolan)..
matte lektionen va rätt skön ,jobbade bra och fick sluta tidigare sen skulle vi skriva en utvärdering .
maten i skolan va hur äcklig som helst ,usch asså ..

hahaha en rolig filur gjorde bort sig tootalt idag ,fyfan va vi garva asså .höhöh
efter skolan så kollade jag och frugan på fotbolls cupen ,satt typ och garva hela tiden för hon garva åt allt typ ..


sjukt inlägg men är så jävla trött


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0