Hej kom och hjälp mig

Vill börja med att fråga; har ngn nån bra idé om hur man kan göra bloggen mer intressant?


Flera bilder?
Olika sorts tävlingar?
Hiss - diss grejen?
Annat?


Imorgon är det skola och helgen har inte precis vart en höjdare men men. Allt känns så tråkigt nuförtiden, speciellt här i Märsta. Funderar på att göra något roligt, va roligt nu kan betyda. Nån som har några idéer. Fast det blir ju Hässlö snart också hoppas jag, har ju redan snackat med mor om det. Jajamensan, om det resan blir av så kan jag garantera att jag kmr ha kul. Aja, ska kolla klart på min film nu och chilla tills mamma kmr hem. Godnattens.

Kommentarer
Saouk skrev:

HÄÄÄSSLÖÖÖÖÖÖ :D <3

2009-11-23 @ 00:25:30
Elin skrev:

fler bilder, bättre design :D

2009-11-23 @ 20:35:15
Anonym skrev:

ny design, flera bilder på er om dagarna

2009-11-23 @ 23:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0