håll mig hårt en sista gång..






Du har funnits för mig hela tiden ,du har vart en person som betytt så himla mkt för mig. Du är världens bästa , förlåt för allt ,jag är världens idiot ibland . saknar dig verkligen , du va den personen jag kunde prata med om vad som helst , trodde verkligen inte vi skulle prata så mkt som vi har gjort .. minns första samtalet som igår , när du ringde och ringde tills det 9:e samtalet då jag svarade och frågade va fan du vill och du bara skrattade och sa äntligen svarar du . Vi pratade med varandra varje dag i telefon tills det hände nått ,men har förlåtit dig för det , har vart rätt besviken och sånt men alla gör misstag ellehur :/ , du va den som alltid fråga hur jag mådde ,och försökte göra det bästa av situationen. Om jag dampade så skrattade du bara och fick mig på bättre humör ,du har fått mig o gråta men då grät jag bara för du är så jävla underbar. Önskade du bodde närmre då vi kunde träffas ,men jag saknar verkligen dig hoppas du förstår det .hoppas denna  texten får dig att förstå det.
saknar den vännen jag hade och det är du .. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0