Fredag den 13de

Otursflickan på otursdagen. Vet inte om jag ska tro på sånt här skit förens ngt riktigt farligt hände mig. Nu ska jag bara slänga in en låt skriva lite och sen måste jag snabbt dra till centrum och möta morsan. Kanske får lite smink. Wiie.

Idag vare typ tre lektioner, svenskan på morgonen som gick förvånande bra, i två timmar tom. Sedan var det dags för engelska, redovisning. Det värsta jag vet typ, fast det var nog min bästa redovisning hittills. Efter det fick man reda på sitt slutbetyg i arbetsmiljö, är nöjd faktist och sen var det matteprov, hoppas jag får bra resultat på det, höhö. Nu ska jag fixa till mig lite snabbt och sen dra jag och möter morsan. Hoppas mannen blir bättre snart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0