dålig uppdatering !

sry ,har fan helt glömt bort bloggen ..
haft för fullt upp nu dom senaste dagarna, men men idag så va skolan seg började med serveringskunskapen . På matkunskapen va vi bara 5st rätt skönt ändå faktiskt ,inte lika högljutt som det brukar vara ,haha
tabbade mig på lektionen ,men vafan alla gör misstag nån gång .

När jag kom hem så pluggade jag lite på livsmedelskunskapen eftersom vi har prov imron , läste 2 sidor sen somnade jag direkt .. såå jävla tråkigt , inget fastnar i huvet . menmen det får väll gå som det går imorn på provet . kan säga redan nu att det kommer gå åt helvete -.-

USCH på mitt nya schema ,börjar 8.15 varje dag och slutar
måndagar 17:00 tisdag,torsdag & fredag 16:00 och onsdag 12:35 kan säga att onsdagar kommer vara dom skönaste dagarna !

dom har lagt till Datakunskap så hoppas vi får lära oss om photoshop för det suger jag verkligen på (a)


bjuder på denna bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0