Alvedon min bästa vän för dagen!




kollat på love don´t cost a thing , och knarkat i mig med alvedon!
har så j*vla ont i min arm ,blir nog sjukhuset imorn som jag verkligen hatar..

"jobbade" idag , kunde inte passa så fick vara som en hjälpledare idag istället ,tack alla ni ledare som hjälpte till ,tacksam ! i slutet av träningen fick jag hur ont som helst och iprenen ville ju inte hjälpa ,drog hem och fick ännu ondare ,men inge sjukhus för mig inte " orkar inte stå i kö i onödan" fick jag höra bara , jahap fick lida här då istället ..

faan vill bara bli bättre ,hatar denna smärtan!!

fått klagomål om att ni inte kan hålla reda på vem det är som skriver här så nu tänkte jag börja med det , för vissa är ju så osmarta och inte fattar det med "kategorier" (E och S)

pussar från Steffi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0