uppdatering !

Ojdå märker att jag inte har skrivit på länge ,har haft det lite fullt upp.
Idag hade jag avslutning med min lilla flickgrupp ,det var inte så många som kom men det va ändå rätt skönt för då kunde man göra lite mer grejer . Fick en ros och en choklad tomte av 2 tjejer ,jätte gulligt !

Efter avslutningen med dom så tränade jag och brudarna ,vi va 4st (lyckat) haha ,men men det blev mest lek eftersom alla vi va lite slöa idag ^^,och våran tränare hade ju helt glömt bort oss ...

När jag senare kom hem så la jag mig i sängen direkt och sov i 3h -.- shit asså va trött jag va .men nu är jag fortfarande det och helt alone hemma ,men ska nog skicka över någon hit snart :)

Ledig från skolan på Måndag ska bli skönt det ,för då kan jag åka och shoppa julklappar + kläder till mig !
får se vem jag åker med , men nu ska jag sluta skriva här och fortsätta städa bort lite grejer på rummet..
 
pussar // S

några dagar kvar nu ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0